Książki - Czyli kartki papieru, które potrafią rozbudzić nasz umysł

        Przystanął na chwilę przy wystawie z książkami, bo zauważył coś ciekawego, a tym czymś była wiedza i wyobraźnia..... I tak się wzięło moje zainteresowanie książkami :) 


       Tutaj Wasz Don Wojdan. Dzisiaj chciałbym poruszyć temat dla mnie bardzo interesujący i dla was myślę, że też, a mianowicie książki. Informacje zawarte w książkach czy też w czasopismach potrafią nam poszerzyć horyzonty, nauczyć nas czegoś nowego, bądź po prostu nas bawić. Czytamy nie tylko po to, by się uczyć, ale również po to, by rozwijać naszą wyobraźnię, podróżować w miejsca, których normalnie nie moglibyśmy zwiedzić. Posłuchać historii życia innych ludzi i się w nich wcielić. Przeżyć coś nowego, innego i ekscytującego. Takie jest moje zdanie na temat książek, dlatego się nimi zafascynowałem. Kiedy mam czas, to sięgam po przeróżne książki, natomiast ostatnio rządzą u mnie tematy Mafijne :) Poniżej przedstawię wam zestaw moich książek, które czytam. Są to historie, które wiele uczą o życiu, zwłaszcza o tym brudnym i ciemnym, bo jak wiecie, nie wszystko jest kolorowe. Czasem warto być przygotowanym na te złe sytuacji i wiedzieć, jak się zachować, by wyjść z nich cało.

Trzy książki opowiadają o tematyce mafii, gangsterce itp. Znacząco różni się świat włoski od polskiego, ale oba cechuje brutalność i żądza pieniędzy. Straszne jest to, że dla wielu ludzi takie cechy jak Szacunek, Honor i Zaufanie straciły na wartości. Te rzeczy trzeba pielęgnować, bo nie pieniądze świadczą o naszej wartości, a to co sobą reprezentujemy w stosunku do innych. Wartą uwagi rzeczą jest książka pt. Mężczyzna z klasą. Nie pasuje po części do tego zestawu książek o brutalnym świecie, ale pasuje ona do mnie. Lubię łączyć różne światy tak, by wyciągać z każdego, co najlepsze, rozwijać się i stawać się lepszym każdego dnia, a druga sprawa to interesuję się modą męską ;)

       Na koniec kilka słów podsumowujących. Czytam to, co podpowiada mi dusza, a nie to, co aktualnie jest modne i tego Wam życzę, byście czytali tylko to, co was inspiruje, bawi lub skłania do przemyśleń. Wprowadza do Waszego życia coś nowego i odsłania emocje dotychczas ukrywane.

Komentarze

  1. Zgadzam się z tym, co napisałeś :) Świat odkryty w książkach potrafi nas uskrzydlić, poruszyć do głębi. Dlatego czytając, często się wzruszam, śmieję... Książki pochłaniają mnie, pozwalają zapomnieć o problemach. Jednak muszę przyznać, że ostatnio za mało czytam. Chyba czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama prawda... szkoda tylko , ze Ci ktorzy powinni czytac i wyciagac wnioski wogole tego nie robia. Gdyby wszyscy czytali swiat bylby piękniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy z nas szuka czego innego w literaturze, jedni pocieszenia a inni rozbawienia czy też faktów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram Twoje podejście! Czytajmy to co chcemy, a nie to co wypada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Tobą, ja staram się od najmłodszych lat zarazic dzieci miłością do książek

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobnie ;) A lista książek rośnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę, ale dobrze, że tu wpadłam, bo o książki o mafii / gangach narkotykowych łykam jak błyskawica :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mafia i te sprawy to nie moja działka. Pszczoła uwielbia unosić się wodzami wyobraźni w fantastykę.

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie ostatnimy czasy raczej interesują poradniki :-)
    Mafia raczej nie ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty