Po treningu - Odczucia ze zmiany

      ... Przemyślał i zdecydował, bo wiedział, że ta zmiana jest dobra dla jego sylwetki i jak zaplanował tak zrobił....


       Siemanko :) Jestem po zmianie treningu i powiem wam, że brakowało mi takiej intensywności. Przerwa 1 minutowa potrafi zajechać człowieka, a co dopiero zwiększenie ilości powtórzeń. Z ciężarem troszkę zjechałem w dół, ale starałem się robić na maxa, jak tylko mogę. Plus taki, że łączny czas treningu skrócił mi się o około 10-15 min . Muszę sprawić sobie zegarek sportowy ze stoperem, bo ciągłe ustawianie na telefonie jest męczące. Po miesiącu takiego treningu mam zamiar wstawić fotki i porównać je ze swoimi wcześniejszymi fotkami :) oby był progres bo nie chce się wstydzić, że GÓWNO ZROBIŁEM ;) Polecam taki trening dla osób, które nie chcą się nudzić na treningu i zapieprzać przez cały czas jego trwania.

       Oczywiście nie chce spaść z siły, więc chce przeplatać go z typowo siłowym treningiem np. 2 tygodnie intensywnego i 1 tydzień siłowego.

PS. Jak temperatura za oknem uplasuje się na poziomie +15 stopni to do tego dorzucę w weekend trening JOGI na powietrzu :), ale o tym opiszę szerzej w innym poście dotyczącym stricte Jogi.



Pozdrawiam Wasz Don

Komentarze

  1. Super, treningi trzeba sobie urozmaicać. Ciekawe jaki będzie progres ;) Mógłbyś się jeszcze zmierzyć, żeby efekt był lepiej widoczny niż na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mam zamiar :) W planach mam również rozpocząć serie poświęconą mojej drodze ku lepszej sylwetce .

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty