Sport

      Chciałbym napisać kilka słów o moim hobby, czyli sporcie, który stał się częścią mojego życia. Dzisiaj udało mi się pobić mój rekord życiowy "na klatę" :) pykło 120 kg na luziku, także jestem zadowolony. No ale wracając do meritum, sport jest czymś co napędza do działania, pozwala oczyścić umysł ze zbędnych myśli, a co najważniejsze każde osiągnięcie, przekroczenie swoich barier prowadzi do zwiększenia samooceny i pewności siebie. Mówiąc o fitnessie, oprócz poprawy siły, ważny jest wygląd zewnętrzny, czyli sylwetka. Każdy ma inne priorytety, ale dla mnie ważne jest utrzymanie balansu pomiędzy tymi dwoma rzeczami. Aktualnie chciałbym poprawić swoją sylwetkę, bo mam kilka mankamentów ;) Wiem, że najważniejsza jest dieta, ale za bardzo lubię SŁODKIE, by ją utrzymać :) Może nastał ten czas bym chociaż troszkę ograniczył słodkie i jadł więcej białka?? Musze odpowiedzieć sobie na to pytanie.


     Na koniec chciałbym zaznaczyć jedną bardzo ważna rzecz, a mianowicie róbcie to co kochacie, to co wam sprawia przyjemność, bo wszystko robicie dla siebie, a nie dla pokazu!! Pozdrawiam wszystkich :)

Komentarze

Popularne posty